آج زنی تایر لیفتراک

آج زدن و ترمیم لاستیک توپر لیفتراک

آج زدن لاستیک لیفتراک

لاستیک توپر لیفتراک یکی از گونه های لاستیک مورد استفاده در صنعت لیفتراک میباشد. این نوع لاستیک لیفتراک همان طور که از نامش مشخص است از لاستیک جامد ساخته شده است و داخلش با هوا پر نمی شود. در طولانی مدت نمی توان از این نوع لاستیک برای سطوح ناهموار استفاده کرد بهتر است که در سطوح صاف استفاده شود و ضمن اینکه این نوع لاستیک پنچر نمی شود.

لاستیک توپر یا لاستیک بادی لیفتراک
این مطلب را هم بخوانید
  • لاستیک های توپر طول عمر بیشتری دارند. به دلیل داشتن هسته لاستیکی جامد، به فروشنده تایر شما اجازه ایجاد کردن مجدد آج روی تایر ( آج زنی لاستیک لیفتراک ) را هر موقع که سطح لاستیک صاف شد، می دهد؛ به این معنی که لاستیک شما میتواند مدتی طولانی دوام بیاورد. اگرچه به همین این دلیل لاستیک های توپر، به صورت قابل ملاحظه ای از لاستیک های بادی لیفتراک گران تر هستند.
  • لاستیک های توپر قابلیت جذب تکان های شدید لیفتراک را نداشته به این معنی که اگر شما قصد دارید لیفتراک خود را در محیط بیرون و روی شن های ناصاف به حرکت درآورید فقط می توانید از لیفتراک با لاستیک های بادی استفاده کنید. لاستیک های توپر یک سطح صاف و مسطح برای استفاده می خواهند.

فواید آج زنی لاستیک

با عملیات آج زدن لاستیک توپر لیفتراک میتوان در هزینه های بالای نگهداری آن صرفه جویی قابل توجهی نمود. لاستیک لیفتراک یکی از اقلام پرمصرف و با استهلاک بالا در مجموعه قطعات و لوازم یدکی مصرفی قرار دارد. با توجه به اینکه لاستیک های توپر لیفتراک برای عمر طولانی تر و کارکرد بالاتری نسبت به لاستیک های بادی لیفتراک طراحی و تولید شده اند، ولی به طور کلی با توجه به شرایط و محیط کار دچار نقص و استهلاک زیادی میشوند.

ترمیم لاستیک لیفتراک

آج زدن لاستیک های توپر لیفتراک یکی از راهکارهای اقتصادی است که برای جلوگیری از خرید زود هنگام این نوع لاستیک لیفتراک میباشد. تجهیز بالابر در خدمتی جدید آماده است تا با ارائه قیمت مناسب ترمیم و آج زنی لاستیک لیفتراک در خدمت شما مشتریان عزیز باشد.

آج لاستیک لیفتراک

جهت اخذ مشاوره و قیمت آج زدن لاستیک توپر لیفتراک با شماره تلفن 02146889186 و یا تلفن همراه 09229698038 تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهارده =